
Το Conversion Rate είναι ένα από τα πιο σημαντικά metrics που μπορεί να παρακολουθεί μια επιχείρηση στον ψηφιακό κόσμο. Ανεξάρτητα από το πόση επισκεψιμότητα έχει η ιστοσελίδα σας, αυτό που έχει πραγματική σημασία είναι το πόσοι από αυτούς τους επισκέπτες εκτελούν τις επιθυμητές ενέργειες που οδηγούν σε μετατροπές (conversions). Αυτές οι ενέργειες μπορεί να είναι μια αγορά, η συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας, η εγγραφή σε ένα newsletter ή οποιαδήποτε άλλη δράση που εσείς θέτετε ως στόχο.
Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τι είναι το conversion rate, γιατί είναι τόσο σημαντικό και πώς μπορείτε να το βελτιώσετε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της ιστοσελίδας σας.
Τι είναι το Conversion Rate;
Το Conversion Rate (CR) είναι το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας που πραγματοποιούν μια συγκεκριμένη ενέργεια, την οποία εσείς ορίζετε ως στόχο. Αν, για παράδειγμα, έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και ο στόχος σας είναι οι πωλήσεις, το conversion rate είναι το ποσοστό των επισκεπτών που κάνουν μια αγορά.